Start datum: 01 October 2024

P&O Adviseur

Locatie: Grou
Aanstelling: Interim
Salaris: 70 - 80
Uren: 32
Categorie: HRM

Voor FUMO zijn wij op zoek naar een P&O adviseur (28-32 uur per week), voor de periode van 1 oktober 2024 tot en met 28 februari 2025 (verlenging is mogelijk)

  • Deze opdracht is mogelijk op detacheringsbasis of als zzp'er
  • Tarief is maximaal €80 inclusief alles, exclusief btw

Wie ben jij

We zijn op zoek naar een proactieve en deskundige P&O adviseur met uitstekende communicatieve vaardigheden. Ervaring in een soortgelijke rol en een HBO/WO denk- en werkniveau zijn vereist. Ook zoeken we iemand die zowel zelfstandig als in een team kan werken.

  • 5 jaren ervaring in een relevante werkomgeving als P&O-adviseur
  • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in de richting van human resource management, sociale wetenschappen, bedrijfskunde of organisatieontwikkeling
  • Relevante kennis- en ervaring met diverse HR-werkterreinen en bijbehorende wet- en regelgeving
  • Relevante werkervaring als P&O-adviseur binnen cao Gemeenten of SGO.

Wat ga je doen

Als P&O adviseur neem je tijdelijk de taken van onze huidige adviseur over. Je wordt toegewezen aan de afdeling Toezicht & Handhaving en biedt advies en begeleiding op het gebied van personeel en organisatie. Je bent een vraagbaak voor medewerkers en werk je mee aan diverse projecten binnen de P&O-afdeling.

Deze afdeling bestaat uit ongeveer 90 fte waarvan 4 leidinggevenden. Jouw rol is om de leidinggevenden te adviseren op het gebied van personeel & organisatie. Ook dien je als vraagbaak voor de voorkomende vragen van medewerkers. Daarnaast draai je mee met projecten en andere voorkomende werkzaamheden die op de P&O-afdeling langskomen. Het P&O-team bestaat inclusief jou uit drie P&O-adviseurs en één P&O-medewerker. Thuiswerken is mogelijk, maximaal 1 dag per week

Over de organisatie

FUMO is de omgevingsdienst van Fryslân en bestaat uit een team van 185 toegewijde professionals. We streven naar het behoud van een veilige en schone leefomgeving voor de huidige en toekomstige generaties. Wij bieden diensten als vergunningverlening, toezicht en handhaving op het gebied van milieu, natuur en ruimtelijke ordening. Daarnaast geven we specialistisch advies op diverse terreinen. Onze afdeling Bedrijfsvoering, waar de rol van P&O adviseur deel van uitmaakt, biedt ondersteuning aan de gehele organisatie.

Enthousiast?

Herken jij jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu op deze uitdagende functie en neem contact op met Rutger Balk via telefoon 06 236 52 758 of e-mail solliciteren@wierenga-degraaf.nl. Reageren kan tot 20 september 2024.

Waarom kiezen voor Wierenga & De Graaf?

  • We zijn de specialist in werving en selectie voor vaste, interim- en detacheringsfuncties op HBO en WO niveau.
  • Persoonlijke relatie gestoeld op vrijheid, gelijkwaardigheid en nieuwsgierigheid.
  • Wij bieden employee & job branding, onboarding, loopbaanadvisering en persoonlijke- en leiderschapsontwikkeling.
Direct contact

Lanceer je carrière!

Solliciteer direct

Solliciteer direct